مشاوره زیبایی

مهم این نیست که زیبا باشی زیبایی در این است که مهم باشی حتی برای یکنفر.

 

 

Before the hair cut

 

 Before

Short hair style after

 

 After

 

 

 

خیلی از خانم ها موهای بسیار کوتاه را ترجیح می دهند. زیرا نگهداری و فرم دادن به آنه به راحتی امکان پذیر است . این مدل مدل شاناست . بلندی پشت آن معمولا تا حد چانه است.   

 

Zero degree cut  

 

از پشت سر به اندازه ای که بتوانبد کنترل کنید ، یک لایه جدا کنید و قد مو را به دلخواه مشتری کوتاه کنید. در این مدل ایده آل ترین قد مو تا حد چانه است . این لایه را با زاویه ی صفر کوتاه کنید. بعد از کوتاه کردن این لایه چک کنید تا کوتاه بلندی نداشته باشد. این لایه لایه ی راهنماست   

 

 

 

 

  

 

 سپس دور تا دور سر ،تا تقریبا بلندی تاج سر را با زاویه ی چهل و پنج درجه کوتاه می کنیم . 

  

45 degree cut 

 

 همینطور لایه لایه مو برداشته و آن را با زاویه ی ۴۵ درجه کوتاه م کنیم. می توانید با نوک قیچی پیتاژ ایجاد کنید. یعنی انتهای مو را با نوک قیچی به حالت زیگزاگ در بیاورید. این کار باعث می شود که موی سر پر پشت تر نشان داده شود. 

  

 

 

 

 

سپس نوبت به بالای سر می رسد . از جلو ی سر بلندی قد مو را اندازه می گیرید. قد جلوی مو می تواند به بلندی بین دو ابرو ، وسط بینی ، انتهای نوک بینی باشد در این مدل قد جلوی مو تا بلندی بین دو ابرو در نظر گرفته شده است سپس این لایه را راهنما در نظر گرفته و از هشت ابرو تا هشت ابرو و تا انتهای تاج سر یک مستطیل جدا کرده و با زاوبه ی نود درجه و با کمک لایه ی راهنما این مستطیل را کوتاه می کنیم. برای اینکه قسمت جلو کمی بلند تر باشد می توانید مانند عکس مو ها را به سمت تاج سر کشیده و در آن حالت کوتاه کنید . 

 

Texturize hair

  

در این لایه نیز می توانید با نوک قیچی پیتاژ ایجاد کنید. تا هم خط قیچی از بین برود و هم مو پر پشت تر نشان داده شود .  

 

Razor cut hair 

 

سپس همین مستطیل را مماس با پوست سر به طرف جلو نگه دارید و با تیغ نیز پیتاژهای دلخواه را ایجا کنید.   

 

SHort hair style

 

 

 

این هم نتیجه ی کار ، شیک ، راحت و فانتزی برای نگهداری این مدل شما فقط کمی به کرم مو یا ژل احتیاج دارید که بتوانید آن را به حالت ژولیده و درهم فرم دهید.  

☿قالبــ هایـــ منو شوهلیـــ
نوشته شده در جمعه 12 اسفند 1390برچسب:,ساعت 22:8 توسط مونیکا| |

Design By : Night Melody